Asel2 üzülme inan geçecek 2,5 aysan sonra düzeldi benim bebeğimin uykusu gece uyuyoruz gündüz hic uyumuyordu simdi biraz rahatladık gündüz de uyumaya başladı gibi.. kolik bide sadece 2-3 ay daha sabır.. sen sık sık emzir yine. gözünün beyaz kısmı sarı oluyo genelde teni de aynı şekilde anlarsın..🙏🏻