Neden çocukların gelişimlerini sürekli karşılaştırıyorsunuz? Kilosu, boyu,algısı, becerisi, konuşması, bir çok durum çocuklarda farkliliik gösterir, başta bunları genetik durumlar etkiler. Mesela 18 aylık çocuğum çatır çatır konuşuyor dese birisi , sizin çocuğunuz konuşmada hemen kötü şeyler gelecek aklınıza ,o yüzden her çocuğun gelişimi kendine özgudur karşılaştırma yapmak = pimpirik yapmak oldu artık.