Merhaba anneler. Biz 7 aylığız. Pazartesi den bu yana oğlum geceleri neredeyse hiç uyumuyor gündüz de 1 er saat belki aşırı acılı ağlaması var 20 gün önce ilk iki dişini patlatmıştı. Diş olduğunu düşünüyordum aslında bu ağlamaların. Ama dünden beri ıkınıp ıkınıp azıcık bi kaka yapıyor ama aşırı katı kıvamlı çok afedersiniz taş gibi anlayamıyorum neden ? Ağlayacağım artık