Bizde ataktayız şunun heralde şurasında 4 gün oldu 5. Ayımıza gireli ama o 4 gün bebeğimi tanıyamaz oldum sanki biri canını yakıyor gibi uyanıp ağlıyor asla böyle değildi gece belirli bir saatte kesin uyurdu ama şimdi 2 ye 3 kadar salla salla uyumuyor en son pes ediyor ama benimde halim kalmıyor ne kötü bişeymiş dün aşı oldu dedim ondan sandım ama önceside var