Esracim Bekarligimdan beri var. Doktor krem verdi ama fayda etmedi malesef. Güneş kremi kullanıyorum ama kullanmadığım zamanlarda ellerim ve ayaklarım kabariyor kasiniyor yanıyor. Bunu azaltacak krem var mı acaba
NekwaSultan Esracim cevremde duymadım ama otacinin günes kremini denediniz mi dogal ya ondan soruyom?
Merve_kozz Esracim malesef yok ne kremler ne kolonyalar bitirdim bide özellikle akşam 10 dan snra kasınmaya baslamıyor mu uyuz oluyorum 😡😡
Esracim NekwaSultan yok valla kullanmadım. Normalde Sebamed kullanıyordum bendeki bitmişti. Bı arkadaşım darphin önerdi o da 180 lira. Dedim onca para verilmez Sebamed alayım ama o da 80 lira olmuş