3 aylık oğlum. Sadece göğsüm dopdolu olunca güzel emiyor son 1-2 haftadır bu böyle. Bu aralar huzursuz da muhtemelen atak haftasında. Saatler oldu adam akıllı emmedi bir iki çekiyor bırakıyor bi amuda kalkıp emzirmediğim kaldı niye böyle yapıyor ya. Gazı yok sadece memeye geldiğinde ağlıyor tepiniyor göğsümü ağzıyla çekiştirip çıkarıyor ağzından. Sadece uyuyorken ya da uyanınca uyku sersemiyken alıyor. Gün içinde öyle dopdolu olmuyor göğsüm ama süt var. Geceleri ilaç aldığım için 6 saat emziremiyorum sütüm de sağacak kadar tazyikli akmıyor mecbur mama veriyorum biberonla ondan sonra biraz huzurlu oluyor aç mı kalıyor desem gün içinde 5-6 defa sağlam dolu dolu alıyorum çişli bez. Niye böyle huysuzlaşıyor niye emmiyor meme reddine mi gidiyor acaba ya ?