Selam kızlar bebeğim 2.5 aylık, uykuya aşırı zor dalıyor hatta dalarken çıldırıyor dalamadığı için. Çok az uyuyor. 2 saat kesintisiz uyuması anca benim müdahalemle oluyor yoksa yarım saate 1 saate geri uyanıyor ya da 10-15 dkya. Sizde durumlar nasıl?