Benim 2 ay 22 günlük bebeğim dr götürüyorum zaten. Lavma veren fitil veren ilac yazan dr iyi mi yani .on gün beklemekte fayda var bence seyrinde olması güzel. Yaptığında zaten katı yapmıyor buna da kabızlık diyemeyiz dr umla sürekli görüşme halindeyim o da bekleme taraftarı . Biogalayı kullandım bizde işe yaramadı umarım sizde işe yarar