boncukkkk Bebegim 4 aylık yaklaşık. Burun tıkanıklığı var hırıltılı nefes alıyor fizyolojik şu kullanmamıza rağmen bebeğim burun tıkanıklığı geçmiyor bugünlerde daha da kötüleşti ne yapabilrim ne yapmalıyım
Camekanne boncukkkk merhaba geçmiş olsun bizde 4 aylığız ve aynı şikayetler var . Serum fizyolojik suyu nasıl verdınız şırınga ıle mı? Tedirginim şırınga ıle vermekte ama en etkılı oymus
avokadosever boncukkkk hırıltılı nefes alıyorsa dikkat et bronşit başlangıcı olabilir ben 2-3 çay kaşığı zeytinyağı vermiştim öyle bir kustu ki balgamı attı rahatladı vermek istemezsen de doktora götür ilerlemesin
boncukkkk Camekanne şırınga ile de verdim 5 cc lik numulerdr satılan fizyolojik suyu da verdim burun temiz ama hırıltı devam maaledef
Gamze0707 Camekanne neden ciğerlerine inse allah korusun daha mi iyi ben bebeğim doğduğu günden beri veriyorum ve su an 1bucuk aylik korkulcak bisey yok sert bi şekilde burnuna sikin biraz bekleyip aspire edin
boncukkkk avokadosever bebegim 15 günlük iken vardı hırıltı normal dediler artık normali aştı. Acaba kaç gün verdiniz zeytinyağını denemek isterim Birde siz bebeğinizle kaç aylıkken verdiniz zeytinyağını
avokadosever boncukkkk ben ilk 40 ı çıkmamıştı verdim 1-2 defa şimdi 3 aylık hissettiğim an hemen 2-3 çay kaşığı veriyorum günde 1 defa 3 güne kalmıyor çok şükür geçiyor bazen sabah akşamda verebilirsin ama o ağır olabilir hatta doktoruma veriyorum dedim sorun olır mu diye sordum iyi yapıyorsun dedi
Sevda20 Kızlar bende direk sıkıyorum fizyolojik serumu biraz bekleyip aspiratör ile çekiyorum sonra. Bunu her yaptıktan sonra bebeğim hırıldıyor. Sanki burnunda su kalmış gibi. Normal mi bu. 5 gün sonra kontrolümüz var o zaman gideceğiz doktora