Alpinannesi4141 Kızlar ben Doğum yaptıktan sonra hiç regl olmadım bebeğim 6 aylık oldu 6 aydır olmadım normal mi emziriyorum da
Aysun_Umay3705 Alpinannesi4141 emziren anneler emzirme süresi boyunca adet görmeyebilirmiş bnde olmam die beklerken iki aydır oluyorum bebeğimin 5 aylık olmasına bi hfta var keşke bnde olmsaydım ne güzel rahattım
Dnz-kbr Alpinannesi4141 komşum 2 yıl olmadım dedi adetten nefret eden biri olarak tek bunu kiskanmstm bir kadında evet adet olmak çok sağlıkli falan filan amma ben aşırı nefret ediyorum ped olayından dolayı neyse öyle işte mesela ben 40m cktı ertesi günü adet olmaya basladm ve düzenli olarak
Alpinannesi4141 Aysun_Umay3705 rahatlık konusuna katılıyorum ama insan olmayınca da şüpheye düşüyor 😁
YgmrDru Aysun_Umay3705 ya bişi sorucam bende 4aylıkken oldum sütümde ciddi anlamda azalma oldu reglken sizdeyse oldumu sadece anne sütü veriyorum tazzikki bi şekilde dolup taşan akan sütüm bi anda azaldı reglim bitince eski haline döndü sizde aynı durumu yasadınızmı
Alpinannesi4141 Omom tşk ederim kuzum sağlık ocağında ki doktora sordum ama oda 1 ay daha olmazsan hastaneye git demişti ❤️
Nagihanbeyaz Gamzecesur 4 ay önce Doğum yaptım valla bende iki ay gününde oldum bu ay 9 gün gecikti oldum normal bence
hulya1406 Alpinannesi4141 daha öncede açtınız böyle bir post diye düşünüyorum yanlış hatırlıyor da olabilirim ☺️ Benim kızım yaşına girdi henüz olmadım bende.Bekliyorum bende hacı yolu gibi ☺️ Olmasam iyi de birazda şişlik yapıyor sanırım 😔
Gamzecesur Nagihanbeyaz bende bebegim 4 aylıkken ilkini oldun iki kere duzenli şuan 10 gün yoktur kokrkmuyor degilim
Sinemadel Regl döneminde süt azalır bitince artar ,bende 1 kez oldum hamileyim sandım normalmiş merak etme
Nagihanbeyaz Gamzecesur içiniz rahat etsin diyorsanız kan testi verin derim BEn kan vermiştim ertesi gün oldum
Gamzecesur Nagihanbeyaz saglik ocaginda veriliyor gebelik icin 15 bebegimin aşısi var ona gitttigimde vereyim