Benim kızım 4. Ayına ayın 3 gün sonra girecek ama genel olarak iyi. Son 2 haftadır rutini göre davranıyor. Yatış kalkış saati 2 haftadır çok iyi çok şükür amaa meme reddi oluyor ara sıra maalesef. Mutlu bir bebek ek olarak. Boyumuz 63 kilomuz 5900 dü 3 hafta önce.