Artık gerçekten delirmek üzereyim. Sabah sekizde kalkıyor 7,5 aylık. 10 da ilk uykuya yatıyor 2de ikinciye 4te üçüncüye. Zaten uykuları max 40 dk ve hep ayakta sallanarak. Saat 20.00da yatırıyorum 40 dk sonra kalkıyor, sallıyorum uyuyor yarım saate kalkıyor. Size yemin ederim 12 ye kadar bu böyle uyut uyan uyut uyan devam ediyor. Tam uyuyor alarmlı gibi 2 saatte bir uyanıp emiyor bazen uyuyor bazen uyanıyor. Ben artık kafayı yiycem. Ne insanlığım kaldı ne bacaklarımda hal kaldı. Nolur bana bir fikir verin annelikten bıkılır mı ya ben bıktım delircem artık!!!