BuzluKahve Efbey ilk 6 ay hiç içmedim. Tadımlar bittikten sonra 1 kadeh şarap veya 1 düşük alkollü bira içtiğim oluyor nadir olarak.
okyanustabirbulut Efbey Öncesinde süt sağıp kullanmıştım bir kere. Sonrasında yine süt sağımı yapmıştım. Sonra zaten sütüm kesildi.
KucukAdamm Hamileyken bile 1 kadehe izin varsa emzirirken de vardır heralde 😅 Matiken söylüyorum , üstte kalsın
midekoruyucu Efbey ekşimiş buğday gibi 😂 üstüne leblebi koyunca muhteşem oluyor 😍 tercihe göre tarçın da koyabilirsiniz ama ben sevmiyorum tarçını