Kizlar kızım bugun tam 7. Ayina girdi normalde geceleri 1 yada 2 kere uyaniyordu zaten ama bu aralar uyanma seysi daha sıklaştı bu neden oluyor inanin delirmek uzereyim her uyandiginda mama veriyorm iciyor devam ediyorda ama 2 bucuk sate bir uyanmasi normalmi sonucta bu cocuk yeni dogan degkl son zamanlarda uyanma siklgi daha cok artti