Laracey 4 gün önce epiduralli normal doğum yaptım. Ayaklarım fil ayağı gibi şişti. Doktora gidemedim ama endişelenmeye başladım normal mi bu hiç inmiyor bileğimi oynatamıyorum bile. Ödem düşürmek için ne yapabilirim ilaçla düzelir mi lütfen yardımcı olun
YgmrDru Laracey aynen dediğin gibi olmustu 36numara olan ayağım neredeyse 40numara olmustu İnan ki heralde patlıcak ayaklarım dedim şişlikten.ayaklarımı yukarda tuttum hep destekledim ödem ve anestezinin verdiği etkiler geçiyor dört beş gün içerisinde
hunilimomm Laracey çok normal canım vücudun alışmaya baslicak yavaş yavaş benim de cok ödemim vardı hamileyken doğumdan sonra tamamen geçmesi en azından ayaklarım icin 2 ayı buldu
ssnnmm Laracey ben genel anestezi ile sezaryen oldum aşırı ödemim vardı herkes normal demişti ama yürürken sanki yere basmıyordum doktorumu arayıp sorunca normal bir durum değil dedi oksapar4000 iğne verdi 10gün kullandım
Damla29 Laracey her doğumdan sonra oluyor belli bi süre sonra iniyor bol bol havaya dikin ayaklarınızı benimde ellerim patlıcak gbiydi sıkamıyordum ellerimi 1 haftaya gitti ödemim 1. Haftanın sonunda 10 kilo gitmişti
yagmurtuba Ayaklarınızın altina yastik koyup yükseltin uyurken bile sezeryan doğum yaptim bende yasadim aynı sıkıntıyı bu sekilde geçti benimki gecmis olsun ..