ElifBegum 3.aydayız kızımın karnı sürekli şiş oluyordu. Gaz damlaları pek fayda etmedi. Çareyi şöyle buldum emzirme sırasında bebek memeyi bırakıyor ben hemen omzuma alıp tıpışlıyorum . Yüzde 80 gaz çıkıyor sonra emzirmeye devam ediyorum. Aklınızda olsun