Bu hastalık neden bu kadar artti. Tedavisi var ama bir dunya para. Neden paralar çocuklarımızın sağlığının önüne geçiyor. Nasıl toplanacak o kadar para. Hepimize bu bebeklerin çocuklarin hakkı var. Çok üzülüyorum. Rabbim Kolaylık versin. Devlet karşılasa ne güzel olur