Yagmuurr Neslhan Hayır ağrı kesici vermenize gerek yok önerilmiyor ateş yapmamıştı bizde rahat geçmişti
BirAlparslanAnnesi Neslhan hiçbir aşısından önce ateş düşürücü vermemelisiniz vücudu bağışıklık kazanmalı savaşmalı.. bizde ateş falan yapmadı 6.ay aşısı
Mervenurbr Neslhan ya valla biz aşılardan cok etkileniyoruz . Ama bu 6. Ay aşısı bizi mahvetti . 2 gün ateş yaptı huysuzluk iştahsızlık . Bir süre değiştirdi çocuğu. Bu aşı diğer aşılara göre daha ağır diye biliyorum ben.
FistikliLokumum Neslhan karma asının 3.dozu hepatit b nin 3.dozu ve cocuk feşci asısının 1.dozu oluyor biz dün vurulduk asıları hic ates olmadı. Cocuk felci asısı agızdan 1 damla seklinde veriliyo digerleri bacaktan yapılıyo