AytenMina Arkadaslar merhaba. Ben sakaryada oturuyorum kızım yaza 2 yasında olacak calısmaya devam etmek istiyorum. Böyle kucuk yasta bebegini krese veya gündüz bakım evine veren Sakaryalı anneler var mı aranızda sormak istedigim seyler varda 🤦♀️🙈