Bizim de kakada mukus var rota aşısından sonra oldu hala düzelmedi. Bir doktor aşıya bağlı alerji gelişmiş diyor başka bir doktor alerji yok diyor. Ben yine de bir haftadır süt diyeti yapıyorum. Bizde belirtiler besin reddi, meme reddi, gaz sancısı , mukus.. ama yediği zamanlarda kilo alıyor. Alerjik bebekler yese de kilo alamıyor mı acaba