Mrhba arkadaşlar , burnunda kemik yamukluğu,kıkırdak yamukluğu,ve et şişkinliği var.o yüzden amleytt olmam lazım, devlet hastanesinde amleyt oluyormu? Araştırmaya gittim dolu olduklarını söyledi, Gebze fatihe gittim, etlerin almak için gerekli malzeme olmadığını söyledi doktor..sorun başlıkta ona göre devlet hastanesinden randevu almaya çalışacağım..