Mervearas19 Benım bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak. Kolik değil ama emzirin e de amma verince de gaz yapıyor. Gün içinde karnını ovalıyorum rahatlamasını sağlıyorum. Banyo yaptırırken 10 dk suda oynatıyorum o arada karnına ayaklarına masaj yapıorum. Gece gaz sorunu olmasın diye. Eger düzenli yaparsam olmuyor ama mama içerken yada emdikten sonra uyur da bunları yapamazsam gece gaz sıkıştırıyor yavrum bas bas ağlıyor 😔