Merhaba anneler. Bugün doktora gittim ve mastit olabilir dedi yarına ultrason çekilecek. Mastitli göğüsü verme bebeğe sağ dök dedi ama ben emzirilir diye biliyorum. Çocuk doktorumuza sordum o da kanlı ve rengi değişik değilse verebilirsin dedi. Sizler nasıl bir yol izlediniz?