HavvaAyliz Bebegim 37 günlük ve bugün sabah 8de uyandı suan saat neredeyse 11 tollasan 3 saat bile uyumadı çok korkuyorum ne sıkintısı var anlayamadım kolik bir bebek kendisi uykuya direniyor resmen sebebi ne olabilir bumca saat uyumaması sağlığınj etkilermi 😔
Seymaarda35 HavvaAyliz bizde öyleydik sancıdam dolayı memede uyuya kalıyo kıpırdamıyom bende öyle uyutuyom başka uyumuyo sürekli meme veriyom sakinleşsin diye
Bade28 HavvaAyliz gaz damlaları işe yaramaz genelde masaj duş sıcak karın ve ayak başka çare yok bide beyaz gürültü
Kuzeytoo HavvaAyliz benim bebeğimde öyleydi geceleri artık kucağımda memede uyutuyordum çğnkü koyduğum an da uyanıyordu. Daha sonra araştırdım ve kendine göre yöntemler buldum. Muhakkak akşamları yıkadım onun üstüne emzirdim ve bi süre dalmasını bekledim daha sonra yüz üstü yatırdım. Allah’a şükür gaz sorununu böyle daha rahat atlatıyoruz siz de araştırın yüz üstü yatıranlar gazı daha rahat çıkarıyor. Kafasını döndürmeye başladıysa tabi yüz üstü yatırın ve bi iki gün gözetin. Bebeğim artık sırt üstü artık asla yatmıyor . Şu an 2 aylık olduk uykuları bu şekilde düzene girdi.
Duygu-66-Tumer HavvaAyliz benim kizimda 33 günlük. Çok araştırdım internette , çok okudum eğer bebek yorgunsa gerçekten uyumuyor.
HavvaAyliz Ummahan250820 kullaniyorum metsil diye bir damla verdi ama pek etkisi yok gibi yenidoğan bir bebek bu kadar uykusuz kalması normalmi ama ya cok üzülüyorum kendimden geçtim artık
HavvaAyliz Seymaarda35 Doktorum dediki aglıyor diye sürekli emzirme gazı dahada artar sindirim sistemi bozulur en az 2 saat arayla emzir dedi ayrıcs alerjisi de çıktı sebebi bulmaya çalısıyorum diyetteyim
Seymaarda35 HavvaAyliz allah allah ağlamaktan helak olur benimki o zaman benim doktorda her arandığında ver memeyi 5 dakka da bir arandımı bile ver dedi
HavvaAyliz Kuzeytoo yüzustü yatrmayi önermiyorlar diye biliyorum ani bebek ölümleri olabiliyormuş ama bende 1 kere denedim tabi gözetim altında baya rahat uyumuştu
eilik HavvaAyliz 6-7 tane gaz ilacı denemiştik, bize en iyisi nurse harveys gaz damlası geldi. Sizde bir deneyin isterseniz. Deneme yanılma yoluyla size iyi gelen gaz damlasını bulabilirsiniz 😊
Kuzeytoo HavvaAyliz ben onu da çok araştırdım. Yurt dışında uyuşturucu kullanan bir ailenin bebekleri oluyor ve ciğerleri pert bi şekldie doğuyor yurt dışında yüz üstü yatırmayı önerdikleri için o ailede o şekilde yatırıyorlar ondan dolayı ölüyor yani ciğerleri bitik bir şekilde doğmuş. Türk doktorlarımızda bu olaydan sonra asla önermiyorlar. Ben doktoruma sordum böyle daha rahat yatıyor diye evet doğru bebekler daha rahat yatar ve boyun gelişimi kas gelişimi içinde egzersiz yapılmasını doğru buluyorum ama siz yine de bakın dedi. 2 gün dikkat ettim şimdi etmiyorum çünlü zaten kafasını çok rahat çeviriyor ve benim çocuk gıcırdayarak yattığı için sesi hep var sağ olsun 😂
Alperrr HavvaAyliz spa ya götürsene rahatlatiyo çocuğu hem suyun içinde gaz çıkarmasına yardımcı oluyo hemde yorulup uykuya daliyo