SuPerisiiii
Sorunumuz tam olarak aynı değil aslında, oğlum da arka arkaya diş çıkardığı için hiç bir şey yemiyordu. Kilosu düşük değil, normal aralıkta ama 3 ay boyunca hiç kilo almamıştı. Şimdi biraz iştahı düzeldi. Malesef sürekli oyun istediğinden ve o kadar çile çekerek çıkardığı o dişlerini de kullanmak istemeyip pütürlü parçalı çok yemediğinden ben de püre yapıyorum özellikle uyku öncesi beslenmesinde 🙈 size ilk tavsiyem, bırakın yesin püre, pütürlüyü bütünü eninde sonunda yiyecek, pütürlü yemiyor diye aç bırakmayın ya da yetersiz beslenmesine izin vermeyin. Ben her şeyi çorba yaparak yedirirdim mesela, tavuk çorbasının içine bulgur koydum, yumurta sarısını peynirini karıştırıp suyla bildiğiniz sulu çorba kıvamında yedirdim. Çorba şeklinde yiyorsa öyle yapın yedirin yapacak bir şey yok 🥰 Şimdi oğluma çok güzel kilo aldıran muhallebimi de yazayım. İrmik ve yulaf ununu sütle ya da suyla pişirin. İçine kendi yaptığınız bebe bisküvisi, muz ekleyin, yatmadan 40 dk 1 saat önce yedirin. Oğlum gibi ağzından çıkarırsa daha sulu yapmayı deneyin dediğim gibi. Ya da önüne oylanacak bir oyuncağını verin, oynarken yedirmeyi deneyin. Ben tek çözüm bunu buldum. Boş bir saç maskesi kabım vardı, onun içine bir tane büyük ceviz koydum kabuklu, onu koyuyorum önüne yemek sandalyesinde. İlginç bir şekilde kendini çok kaptırıyor, kapağını açıp kapatıyor, sallıyor cevizi inceliyor 😅 o arada yutar yutmaz sürekli veriyorum kaşıkla, 5 dk bile sürmüyor koca bir kase muhallebi bitiyor. Onun haricinde oynarken de eline kendi yaptığım bebek bisküvisi veriyorum ben eline geze geze yiyor sürekli. Kendi yemeyi seviyor. Sürekli süpürüp topluyorum arkasından, yeter ki yesin 😅🥰🙈 oğlum 14 aylık bu arada. Bir de Hero Babynin kaşık mamaları çok güzel. Hem pratik, hem de çok lezzetli. Bazen kahvaltısına yapıyorum, yumurta peynir ceviz vs karıştırıyorum içine. Bazen tek yapıyorum. Deneyebilirsiniz belki sever