Rmkbk Nimenrixs ile baxero aşı yı aynı andamı yaptırdınız bilgi verirmisiniz ayın 6 sında nimenrixs yaptık sonra doktor b grubu var baxero onuda alın yapın dedi kafam karıştı ucuz açılarda değil hadi neyse biz alıyoruz ama alamayan
Sda16 Rmkbk 1 hafta ara ile yaptı doktorumuz. Bexsero ateş yaptığı için. Dediğiniz gibi aşılarin ücretli olması çok can sıkıcı parası olan yaşasın olmayan sürünsün
Seyma_29_ Rmkbk 8.ve10. Ayda bexsero yaptırdım. 13. Ayda nimenrix yaptırdım. Doktorumuz öyle önermişti
Rmkbk Sda16 anladım a grup nimerix de ateş yaptı bizde yarın yapalım ozaman aşıyı dolapta bekletiyordum biraz tedirgin oldum açıkçası çünkü bazı ülkeler a grubunu 10 yaşa kadar önermiyormuş
Rmkbk Seyma_29_ 3-5-13 şeklinde söyledi banada hatta atlamış söylemeyi 4 ay da yaptık şuan 5 ayda tekrar yapılacak dedi