Tugce bana bebek hemşiresi danışmanı önerdi sabah 2 öğlen 2 akşam 2 dedi bir hafta böyle kullan sonra 4 e düşür dedi sabah 2 akşam 2 sonra bu şekilde de bir 10 gün kullandıktan sonra 2 tane yeterli olacaktır dedi. Ama ben düzenli kullanmadım bebgime dokundu gibi geldi ne biliyim belki ondan belki değil huysuzluğunu ona bagladım bıraktım