Deletedmom115 KaSeAy Havalar sıcak terleyen bebek sıvı kaybeder. O yüzden anne sütü alsa bile bana göre bebeğe yaz ayında su verilmeli.
KaSeAy Deletedmom115 Su veriyorm zaten ama ona ragmen yok bişy. Cok terlediginden olabilir diye düşünmeye başladm
NekwaSultan KaSeAy suyu artır canim ama ek gida alan bebek sade emen kadar çiş yapmıyor benimimki de öyle Ki 10 aylik doymasa asla durmaz yikar evi başıma 🤣🤣
KaSeAy NekwaSultan Su veriyorm sabahtan beri normalden fazla verdim bugün ama istemeyince de itiyo diliyle önü hep su oldu. 😄
elisare KaSeAy bezinde sarı bi cizgi var o mavilesince cisini yapmis demektir oradan anlayabilirsiniz.