Nisssss benim de 44 gün oldu, ilk başta daha çok ağrıyordu hatta yanıyor gibi bı ağrıudı, şu an daha hafif, hatta uyuşuk hissetmiyorum bazı yerleri, doktorum normal dedi. Her insan da farklı zamanlarda geçiyormuş, hatta uyuşma hissi bazı insanlarda hiç geçmiyormuş