Merhaba bebegim 17 aylık olmak üzere dogdugundan beri emzik emiyor geceleri uyuduktan sonra birakiyor ama gündüz sürekli agzinda olsun istiyor genel olarak cok huysuz aglayan bi bebek. Bugun yatirmaya gectigimde emzigini sürekli atti agzindan cünkü ucunu kopartmiş bende firsat bu fitsat biraktirayim dedim ve vermedim hadi uyuyalim diyip uyuttum biraz dalmakta zorlandi ama uyudu cok sükür. Aileme soyledigimde emzigini vermedigimi biraktirma zaten cok agliyor daha cok aglar en azindan o biraz susturuyor ilerde biraktirirsin felan dediler. Bana ileriye atarsam daha cok baglanacak gibime geliyor sizce ne yapmayaliyim daha cok huysuzlanirmi ? Emzik biraktiran annelerden yardim bekliyorum 🙏🏻🙃