simiyyy Arkadaşlar 45 derece gösteriyo termometre ama bakıyorum süt öyle parmağını tutup yedi saniye duracak kadar sıcak değil. Yinede mayalayım mı
Ecosunanasi Bende onla mayaliyorum hep 🤗hiic denedin mi bozuk deil dimi ben direk 45 deyken mayaliyorum.hic elimle kontrol bile etmiyorum😂
simiyyy Ecosunanasi ilk defa kullanıcam bozuk olup olmadığını nasıl anlarım. Ama şey havaya tuttuğumda mutfak sıcaklığını doğru gösteriyo mesela
Mom73727 simiyyy vallahi ben öyle yapıyorum istersen dene ama dolaba koymadan üzerini aç sıcaklığı gitsin sonr dolaba koy 🥰