fatma-dll biz cok gaz damlasi denedik. En son gaz krizine girmisti 16 saat bagirmanin ardindan dr zor yetistik. O da bir fitil atti ama bunu tavsiye etmiyorum su anda krizdr oldugu ve rahatlamak adina veriyorum bagirsaklari alismasin dedi.Bu bir tercih meselesi. Verip vermemek size kalmis. Artik biz de dogal yollara basvurduk. 1 cay bardagi sicak suya 1 cay kasigi kimyom atiyordum. Zaten dibe cokuyor. Bebeginiz cok kucukse 1 cay kasigi deneyebilirsiniz. Geri kalani kendiniz icin. Fakat bizde etkisi olan siz de de olacak diye bir kaide yok. Deneye yanila ogreniliyor. Masajlar, sicak suya belden asagisini sokup kaslarini rahatlatma, sicak su torbalari, bunlar bizim gun icersinde surekli yaptigimiz seylerdi. Zaten cok gazliysa bir memeyi emdiginde digerine gecmeden kesinlikle gazini cikarin. Diger turlu iyice birikiyor. Ki ben 2 ay tek meme emzirdim. Dr tavsiyesi ile. Bebeklerde gaz yapan sutun on kismi sekerli olan kismi. 2sini birlikte bitiremedikleri icin 2 memeden de sekeri alip gaz oluyorlar. Bu yuzden ben 2 ay tek gogus gittim.