Yagmuurr Kuzeymiram Evet normal benimde 56.gündü sanırım tekrar gelip sonra tamamen kesilmişti 3 aylıkkende adet olmaya başladım
Seda60199 Kuzeymiram benimde aynen kırmızıda değil 1 2 gün geliyor sonra bitiyor. Doktora gitmedim ama normaldir heralde. 2 ay oldu bende dogum yapalı
eylull1210 Kuzeymiram bende de devam etti ebem sorun olmayacağını bazılarında uzun sürebildiğini söyledi