Feyyyzza Bir haftadır kızıma mama bakıyorum ordan indirimli oluyordu iyi oluyordu ama yok stoklar güncellenmiyor. Zam mı gelcek acaba bilerek mi satışa koymuyolar? Getirde aradığı ürünü bulamayanlar varmı ben gibi sıkıntı çeken
Yagmuurr Feyyyzza Ben aradığımı buluyorum hemen dün mama sipariş etmiştim hatta şuan postu görünce bakayım dedim var görünüyor acaba semtine göre değişiyor mu
Teemo07 Feyyyzza getir i bilmiyorum ama yaşadığımız ilçede mama fiyatlarını düşürdüler. Sma yı normalde migrosta 154 e alıyorum. Ama markette 134 TL. Ve Baska yok gelmeyecek dediler. Ellerindekinin bitiriyorlar sanıyorum zam geleceği için diye düşünüyorum. O da öyle birşey olabilir.
Yagmuurr Feyyyzza Ya herşeye tamam da bebek kedi köpek mamalarına yapmasalar bari gerçekten sinirleniyorum
Saafie Feyyyzza 5 l Sıvıyağ arıyorum sıvıyağ bildiğin yağ yok 😂 stok yapacam yok, 2 tane 5 l Sıvı yağım var kendilerini yalnız hissediyorlar arkadaş arıyorum