Merhaba annelerrrrr
Bebeğimmmm 2 ay 11 günlük fakat biogaia ve sab simplex gaz damlası veriyorum işe yarıyor fakat bazen öyle oluyor ki alt gazını çıkaramayınca çok huzursuz ve ağlıyor uyumuyor. Napmam lazım yardımcı olurmusunuz kendim de rezene içiyorum amaaa 🤷♀️🤷♀️🤷♀️