Kuzucukumsu oğlum 4 aylık hiç sağım yapmadım, 20cc çıkmış olabilir o bir ölçüt değil ki. Bebeğinizin kilo alımı iyiyse bence hiç uğraşmayın böyle şeylerle, ☺️ sütü artıran yegane şey bol bol emzirmektir. Bol su için. Dereotu da bir numaramdır süt yapma konusunda. Her öğünde bir avuç içi kadar doğrayıp yerim