Yamans26 Anneler merhaba ! Oğlum 8 buçuk aylık ve bugün bexsero açısını yaptırdık hiç bişeyi yoktu bir saat önce başlayan bi mızmızlık huzursuzluk arkası ateş. Calpol verdim ama üç saatte bir vereceğim. Sizler nasıl geçirdiniz o akşamı bi yardımcı olun korkuyorum ateşi var ne yapayım???
Kurtlarkuslaralemi Yamans26 evet ateş yaptı en fazla 37. 7 gördü. Ben aşıdan hemen sonra calpol vermiştim bide yatarken verdim yatmadan önce bu yazdığım ateş-i vardı. Islak bez koydum geçti. 3 saat arayla vermeyim bence 6 saat arayla verin.
ikizlerinannesi2985 Yamans26 bizde de ateş yaptı. Pzt 2.bexsero yu olduk. Bacaklarında şişlik ve biraz ateş yaptı sonra toparladı. Ciddi bir ateş olmadı
Clouds Yamans26 merhaba 3 aylığız biz nimerex ile birlikte bexsero olduk evet akşama doğru ateş yaptı bizdede calpol kullandık bir kez.
Oglusuunannesi Ateş, yapıyor evet ama 3 saat değil 4 saatte bir bi enjektör yani, 5 ml vermelisin diye biliyorum
Sda16 Doktorumuz Aşı sonrası hemen calpol vermemi söyledi. 6 saat sonra ve uyurken vermemi söyledi iateşi 38.5 geçerse ertesi günde devam et dedi. Ateşi olmadı çok şükür. Ateş düşürücüler max 4 saat ara ile veriliyor. Zıbın ile tutun koltuk altına soğuk su ve bez ile silin
Cankuzuannesi Yamans26 bizde ateş yaptı 6 saatte bi calpol verdik eşim doktor bexero ağır bi aşı dedi asmde yaptırdık eve gelir gelmez calpol verdi normalde ateş yaparsa ver derdi çok başkaydı 3 saat ağladı oğlum böyle bi aşı hiç görmedim ☹️Çok geçmiş olsun şifa olsun
Clouds Cankuzuannesi bende acaba ateşi çıkmadan versekmi diye düşünmüştüm ama bekledim 37.7 de vermiştim. rota nimerix bexsero olarak 3 ünü aynı gün olduk ilk dozlarımızı 3. Ayımızdayız. Sonraki aylarda daha fazla ateş artışı oluyormu acaba
Cankuzuannesi Clouds eğer huzursuzluk yoksa vermenize gerek yok. Benim bebeğimin ateşi yoktu ama yok böyle ağlama ilk defa böyle bi halini gördüm. Eşim doktor dedi ki aşı yeri ağrıyordur bi yeri ağrıyordur hemen verelim nitekim verdik geçti calpol sadece ateş düşürücü değil aynı zamanda ağrı kesici sizde yoksa vermenize gerek de yoktur
Deletedmom_14 Yamans26 merhaba biz de bugun bexsero ve nimenrix olduk. Yaklasik bir saat once kizimin atesi yukselmeye basladi. Asidan sonra calpol vermistim. Ben de 5 saatte bir vermeyi dusunuyorum gecmezse. Umarim kolayca atlatiriz geceyi🙏🏻
kenankaan Yamans26 bexero ateş yapar, bunu söylemiş olmaları lazımdı size, ateş takibi yapın, düşmezse ateş düşürücü calpol verirsiniz
Dmrcnn Yamans26 bexsero ağır bi aşı mutlaka ateş yapıyor bizimki 2gün sürdü cok yzamamıştı. Calpol düşürmemişti fitil ile düşürmüştüm.
Sedakcby Yamans26 bu sabah 8 bucukta oldu bebeğim bexero. Akşam 6 7 gibi ateşi çıktı 37.5 olmadan vermiyorum ben. Calpol verdim düştü çok şükür öyle uyuttum takip ediyorum. 3 saatte bir vermeniz uygun değil bu arada
-erCansu- Yamans26 vurmadan önce hemşire verdi 4 saatte bı calpol ver dediler ona rağmen 37.5den aşağı inmedi ateşi ama sadece bı buçuk gün surdu