Merhaba canım bendede hamile iken çıktı ilk başlarda bikaç tane küçük küçüktü sivilce tarzı Bi şeydir diye ciddiye almamıştım sonradan çoğaldı aşırı hızlı Bi şekilde büyüdüler ve çpğaldorlar hastaneye gittim, smr testi yaptılar temiz çıktı fakat yinede bebeği riske atmamak adına sezeryan doğum önerdiler. Gelelim hastalığa benim hamilelik sürecimde o kadar psikolojimi bozmuştu ki tüm günüm bu siğili araştırmakla geçmişti. Bu siğil insanın vücudunda yıllar öncede yerlwşebiliyo taa çocukken bile yerleşmiş olabilir, tek bulaşma şekli cinsel yöntem değil çünkü evet büyük bir yoğunluğu cinsel yöntem ile bulaşıyor ama, ortak kullanılan havlulardan, ortak kullanılan vc’lerden hatta mesela biri virüse temas edip o ellerini yıkamayıp Bi yere sürünce sizde ona dokununcada olabilir. İnsanın vücuduna bir şekilde yerleşiyor, ne zaman bağışıklık sistemin düşünce hemen septomlar çıkarmaya başlıyor yani siğiller. Bu yaktırma işlemi dondurma işlemi sadece geçici anlık Bi işlem, hpv virüsü derinin 7 kat altına yerleşiyor yani yaktırsanızda dondursanızda işlem gören yer buz dağının sadece Bi kısmı devamı derinin altında kalıyor tamamen temizlemek çok zor. Ben 5 aylık hamile iken çıkmaya başladı, hamile olduğum için yakma işleminide, dondurma işleminide önermediler hiç bişey yapamamıştım herhangi Bi ilaçda kullanmamıştım artık doğumdan sonrasını bekliyordum harekete geçmek için ama doğumu yaptım 1 hafta içinde tamamımı yok oldu 1 tane bile hatta iz bile kalmadı. Çok zor gerçekten insanın psikolojisini alt süt ediyor umarım kimse yaşamaz. Geçmiş olsun