Sizce bebeklerin gece uyanması normal degil mi. İlla ki acikip uyanmiyordur. Arı mamanın hiç bir faydasi yok zararı var içeriği pirinç nişastası ve şeker. Biz büyüklerin bile nişasta şeker pirinç gibi şeylerden uzak durmamız gerekiyorsa bebekleriniz daha 5 aylikmis tanıştırmak için çok erken şekerle. İlk 2 yıl en azından tanışmamali. Eğer sütünüz yetmiyorsa formül mama ile destek vermelisiniz. Uzmanlar ek gıdanın 6/7 aylarda yarım xay bardağı geçmemeli diyor günde siz 1.5 bardak yapıyorum diyorsunuz pes dedim biraz okuyup arastirsak çocugun midesine oturur nişasta şeker tabi uyur. Önce bebeklerimizin sağlığı biraz okuyup arastirsak bebeğe faydalı şeyler versek..