Kızlar bebeklerinizi hep kucakta mı taşıyorsunuz ben artık yıldım bıraktığım an sürekli ağlıyor beni al evin içinde gezdir diyor resmen ana kucağına koyup sallıyorum çabuk sıkılıyor napacağımı bilemiyorum artık kolum belim ağrıyor ilk çocuğum acaba sizin bebişlerde böyle miydi ?