Benim en büyük sorunum ses ve derin uyku ilişkisi. Bu konuda benzer şeyleri yaşayan vardır belki. Bebeği 6 aylık. En ufak seste uyanıyor. Anahtar sesi, içerideki terlik sesi ve diğer en ufak sesler. Tuvalet kapısını bile kapatamıyoryz. Uykularından bu şekilde uyanıyor ve sürekli kafa çeviriyor. Ses konusunda iki üç aylıkken normaldir diye düşündük ama sonra da ses dıyarlılığı devam etti. Bu kötü uyku sebeplerinden biri böyle bir şey yaşayan var mı acaba? 6aylık oldu hala hapşırınca korkup ağlıyor .