Ummduha Selam arkadaşlar kızım 10 aylık,13 kg maşaallah. Faaazla kilosu var ve beslenmeyi kesmek istiyorum, nasıl yapabilirim? Gece 3,4 defa 150 ml mama içiyor. Lütfen yardımcı olun.
Ummduha 2bebislianni arada denedim ama sıkla değil.. çünkü ağlıyor mızlıyor anlamadım. siz nasıl kestiniz? Eğer kestiyseni nasıldı