Yagmursonrasitoprakkokusu https://imgyukle.com/i/kZkj91 Fiyat 50 TL. Hiç açılmadı. Elimde bi paket daha var, ondan da en fazla 4 5 tane kullandım. İsteyen olursa ikisini birden 85 TL ye gönderebilirim. Bebeğime artık küçük geldiği için satmak durumunda kaldım
Rizeli53 Yagmursonrasitoprakkokusu Düşüncen çok güzel evet ama bebeğine küçük geliyorsa dursun bi kenarda 2 çocuğuna kullanırsın
Yagmursonrasitoprakkokusu Rizeli53 ikinci çocuğu uzunca bi süre düşünmüyorum aslında. O yüzden satıyorum. Bi paket daha vardı onu da birine verdim
Yagmursonrasitoprakkokusu Kuzeyin_annesii inanın çok uyguna söylüyorum. Ben de bu parayla bebeğime bez alacağım gerçekten
Yagmursonrasitoprakkokusu gulcanemin bi uygulama var, orada kargo bedava oluyor. İsterseniz ona yüklerim
Yagmursonrasitoprakkokusu gulcanemin tamam canım ben de kullanmıyorum eğer istersen ben de senin için indirecektim zaten. O zaman buradan yardımcı olayım ben sana. 80 e bırakayım istersen
Yagmursonrasitoprakkokusu gulcanemin yarı yarıya olsun isterseniz. Ne karar tutar bilmiyorum ama ben vermeden önce sorarım ona göre size söylerim kabul ederseniz o şekilde gönderirim. 10 TL ise 5 5 olarak ödeme yaparız