Humakusum çok geçmiş olsun🌸 Benimde 45 günlük kızım var bana da doktor süt alerjisi olabilir dedi.Bende diyet yaptım lakin sağlık ocağındaki dokto ise yeni doğan alerjisi dedi.Kakasinda kan yok ve gayet normal,birtek yüzünde Kırmızı değilde beyaz yağ bezeleri var ama acımıyor...Şimdi sizinkini okuyunca yoktur diyorum bizde yada umut ediyorum 🤔