Gokce91 Kızım 40 günlük, gece uykusundan önce 3-4 saat ayakta kalıyor, hiç enerjisi yok ama uyumuyor da? Uyumaya zorlasam hemen uyanıyor, normal mi?
Prettywoman91 Gokce91 normal canım daha kücük uyku düzeni olmaz. Benim bebeğim o zamanlar gece 12 den önce uyumuyordu aksam 8 de baslıyordum uyutmaya çalışmaya
Seymaarda35 Gokce91 canım 19 günlüğüz araştırdım 3-4 aylık olana kadar normalmiş 4.trimester olarak geçiyomuş normalde 12 ay sonunda doğum yapmamız gerekirken vicudumuz el vermediği için 9 ayda doğuruyomuşuz bu yüzden doğum sonrası 3 ay anne karnında gibi hissetmek istiyo huzursuzluk ondan bizimki hiö uyumuyo napalım 😂 memede kalmak istiyo bende memede bırakıyom o iyi olsun da gerisi önemli değil ❤️
Irmakprensesinannesi Gokce91 0-3 ay uyku düzeni olmaz o daha kendini anne karnında zannediyor çok küçük daha cnku Allah uzun ömür versin inşallah 🙏🙏
Elifmoms Gokce91 kızım 50 günlük günde bir bazen nadir iki kez uyuyor 🤷♀️ 3 4 gibi bir uyanıyor gece 12 1 gibi uyuyor o sürede yarım saat bir uyursa uyuyor bazen o da yok nasıl iş anlamadım. İlk kızım bu zamanlar sürekli uyurdu zorla uyandırırdım buda hiç uyumuyor
Gokce91 Prettywoman91 ben de uğraştım, babası aldı uykusu yok dedi, 7 den 11 e kadar dolandı durdu evde, 11 de daldı bakalım ne kadar uyuyacak? Akşam olunca içim daralıyor, bu gece nasıl geçecek diye 😒
Arya- Gokce91 inanır mısın bende öyleyim gecelerden nefret etmeye başladım 2 çocuk bide 😭 cok zor durumdayım
IpekN Sizin yine iyiymiş canım biz 45günlüğüz 8-9da uyanır en az gece 3e kadar uyanık evde gezdir gezdir anca yoruluyor
Gokce91 Seymaarda35 ben hala alışamadım uykusuzluğa, şöyle doya doya uyumak istiyorum 🙈 sabaha karşı da gazı oluyor maalesef 😒😒😒
Seymaarda35 Gokce91 şuan bizde öyleyiz kaç saattir uyumuyo hep ağlıyo ağlamasın diye meme veriyonm hep
Gokce91 Irmakprensesinannesi amin cümlemizin çocuklarına 🙏 anneliğe alışmaya çalışıyorum, depresyonum yeni bitti, sadece şu uyanma korkusu sardı, yatağa koyunca ya uyanırsa diye
Irmakprensesinannesi Gokce91 aminn🙏🙏karnı toksa altı temizse 2 saat uyur fazla uyursa sen uyandır besle yeni digan bebekler çok çabuk açılır cnku :) için ferah olsun güzel bir duygu annelik
Gokce91 Elifmoms benimki de öyleydi, şimdi neden değişti bilmiyorum. Mis gibi uyurdu, şimdi gündüz uyuyor gece Cin gibi