yaramaz_bocegim bebeklerin bi uyku pencere aralığı oluyor mesela o aylarda sanırım 3,5 saatti ortalama. Uyku sinyali kaçtığı zaman, gerekenden daha çok uyanık kaldıkları için uyumaları zorlaşıyor olabilir. Bunu ben de yaşıyorum. Mesela bugün 2de uyandı 6da uyumak istedi uykusu vardı ama çok erken olduğu için uyutmadım bu sefer uykusu çok açıldı 8de uyuttum gibi.. Umarım anlatabildim 🤭