Calpol ve parol var 5 ay dır açık sizce atmalımıyım çöpe
Ardahsyn tabiki atmalısın çocuğa verme sakın
Ardahsyn evet atmalısınız suruplar en fazla 1 ay bekleyebilir.
Ardahsyn at tabi
Ardahsyn 4 hafta gidiyor onlar. 4 haftadan sonra yararı yok
BirAlparslanAnnesi yok vermedim teşekkür ederim
2oglananasi teşekkürler
Ardahsyn maalesef atilmali.