Oğlum 7 aylık olucak, 3 aylıkken ayağımda sallamaya başladım ve uykusundan söz etmeme gerek bile yok bi dünya post açtım burda uyku için. Yaklaşık 1 haftadır salla dur yapıyordum. Arada bir yani 2 kere falan sallamdan uyumuştu kendiliğinden. 2 gündür ayağıma koyuyorum, sadece ağladığı zaman sallıyorum baya uzun sürüyor uyuması ama uyuyor😅😅