Nesli06 Hayal6190 aslında sizin bu ay yumurtanın beyazını 3 gün kuralı ile vermeniz gerekiyor. Eğer alerjisi çıkmaz ise kızamık kızamıkçık alışı vuruyorlar. Tabi bu aşı 9 veya 1 yaşında oluyor. Doktorunuz söylemedi mi