Nkjggbkl Bugün 4 günlük olduk doktor kontrolüne gittik ve bebeğim işitme testinden geçmedi doktor kirden dolayıda olabiliyor göbeği düşsün 2. Yıkamadan sonra tekrar getir dedi öğlen gittim hala daha ağlıyorum
Ezgialp Nkjggbkl geçmiş olsun ki allahın izniyle olacak da, benim kızım da geçememişti doktoru çok normal demişti ve 1 haftalıkken götürdüğümüzde geçti testi yüreğinizi ferah tutun allahın izniyle bişey olmaz🌸
asiltonunmommysi Nkjggbkl ağlama canım, aletler hassas uyanık olsun vs demişlerdi bize belki onunla alakalıdır. Lohusalıkta her şeye üzülüyor insan dua et sabret 9. Gün düşmüştü göbek bağımız bizim götürürsün yine canını sıkma. İstersen başka Bi doktora da git
kenankaan Nkjggbkl sıkıntı yapmayın, doğum esnasında plasenta artıklarından kulağına kaçabiliyormuş, biz de testi bi kuşakta geçememiştik, kapalı olan kulak üstüne yatır kafasına öyle çevir akar açılır demişti doktor, dediği gibi yaptım sonra açıldı
Ozlem-Uras Nkjggbkl kafasini bere takma demişti doktor bana islak kalıyormuş etki ediyormuş kuru olması için bereyi çıkarmıştı dene istersen
Nilya88 Nkjggbkl Bemim bebeğimin de doğduğunda sol kulaktan gecememisti olabilir böyle şeyler korkmayın haftaya tekrar getirin dedi o zaman geçmişti sıkıntı yapma doğumla alakalı olabilir kulakları tikaniyormus
Miniklerim123 Nkjggbkl canım hiç üzülme kulaklarının iç kısmı ıslak oluyor bana doktorum göbeği düşünceye kadar yıkama kontrole getir dedi benimkinin de maşallah göbeği geç düştü 7-8 gün sonra gittiğimde geçti
Ezgialp Nkjggbkl bak bebiş testten geçer sen sütsüz kaldığına yanarsın yapma kendine bunu🌸 Allaha sığın geçicek inşallah
Teemo07 Nkjggbkl 5 günlükken yaptılar oğlumada. Sağ kulağı geçememişti. 1 hafta sonraya tekrar randevu aldık. Sürekli sağ tarafına yatırın, İçindeki sıvı aksın dedi hemşire. Gelmeden 2 gün öncesinde banyo yaptırmayın demişti bize ama. Belki su kaçar yine geçemez diye. Merak etmeyin. Çok normal..
kenankaan Nkjggbkl sezeryan doğumda tıkanma çok oluyor, benimki de sezeryandı, lohusasınız stres yapmayın, o zaman her iki türkü de çevire çevire yatırın açılır
Havvanurum-Zeynepsuyum benim bebeğimde yeni doğduğunda işitme testini geçememişti , normal dediler tekrar randevu verdiler ikinci teste geçti .. sıkma canını geçer Allah’ın izniyle inşallah 🤍
Brcsuna Nkjggbkl kız korkma bacım bizimki de ilk geçemedi sonra bir hafta geçti tekrar gittik geçti doğumdan dolayı yapışıklık olabiliyor demişti duanı eksik etme
Sinemhira Üzülme olur öyle zarı küçüktür pislik vardır benimkide 4 üncü testte geçdi kendini üzme bunun için geçer çok hassas ölçtükleri şeyler uyanmıştır bişi olmuştur ondandır geçer
Momsmom Nkjggbkl sezryn dogmda bebeklerin kulaklarnda sivi kalabiliyor dogarken rahimden gecip sıkışmadığı için suyu atamiyormus o yuzden. Benm bebegm 4.de gecti. Paniklemeye grek yok. Birazda ucret almak icin yapiyor hastaneler. 😊 Gecicektir bebegnz merak etmeyn. 🌸sapka kullanmayin .
1omer_annesi Nkjggbkl bende sezaryen oldum iki kulaktan da geçemedi 10 gün sonraki testte geçti üzülme düzelir inşallah
elifzuleyha bizim kızımız üç kere işitme testine gitti üçündede duymuyor dediler ama en ufak çıtırtıya sese uyanan bi kız hiç anlamadım son zamanlardada bu moda oldu bi daha götürmedik teste zaten işitme testinin ilerisini vermişlerdi üçüncüsünde yüzüne falan bir sürü kablo taktılar bence üzülmeyin eğer sese tepki veriyosa takmayın kafanıza